„McCormick X7 SWB“ gamoje pristatomi nauji V Etapo reikalavimus atitinkantys varikliai, kuriuose įdiegta HI-eSCR2 (DOC+SCRoF) išmetamųjų dujų valymo sistema. Traktoriuose montuojami nauji FTP NEF 45, 16 vožtuvų, 4,5 l 4 cilindrų varikliai ir FTP NEF 67, 24 vožtuvų, 6,7 l 6 cilindrų varikliai su tarpiniu aušintuvu už turbinos ir elektroniniu Common Rail įpurškimu.
„McCormick X7“ – Didesnis stabilumas, manevringumas ir universalumas
Variklis | Galia | Transmisija |
4,5-6,7/ 4-6 | 165/175 | P6-Drive ir VT-Drive |
Į asortimentą įeina šie modeliai: X7.4 P6-Drive, X7.417 su 165 AG ir X7.418 su iki 175 AG; X7.6 P6-Drive, X7.617 (165 AG) ir X7.618 (175 AG) su 6 cilindrais; X7 VT-Drive su 4 arba 6 cilindrais, X7.418 ir X7.618, kurie dėl „Power Plus“ sistemos gali išvystyti iki 175 AG. Variklio montavimas suprojektuotas taip, kad traktoriaus su 4 cilindrų varikliu ratų bazė būtų 2 651 mm, todėl užtikrinamas didesnis stabilumas atliekant lauko ar priekinio krautuvo darbus, kartu išlaikant manevringumą ir universalumą. Traktoriaus su šešių cilindrų varikliu ratų bazė yra 2 760 mm. Abiem modeliams bendra didžiausia leistina masė – 11 500 kg, o didžiausios galimos galinių ratų padangos – 710/60R38. Tai užtikrina didesnį stabilumą ir patogumą transportuojant, mažesnį dirvos suspaudimą atliekant lauko darbus ir geresnę trauką bei našumą.
X7.417 P6-Drive | X7.418 P6-Drive | X7.617 P6-Drive | X7.618 P6-Drive | X7.418 VT-Drive | X7.618 VT-Drive | |
Didžiausia galia (ISO/TR 14396) AG / kW | 155/114 | 166/122 | 155/114 | 166/122 | 166/122 | 166/122 |
Variklio sūkiai esant didžiausiai galiai rpm | 1900 | 1900 | 1900 | 1900 | 1900 | 1900 |
Didžiausias sukimo momentas esant 1400 rpm Nm | 652 | 700 | 652 | 700 | 700 | 700 |
Gamintojas | FPT | FPT | FPT | FPT | FPT | FPT |
Variklio tipas – montavimas | NEF 45 – sumontuotas ant rėmo | NEF 45 – sumontuotas ant rėmo | NEF 67 – sumontuotas ant rėmo | NEF 67 – sumontuotas ant rėmo | NEF 45 – sumontuotas ant rėmo | NEF 67 – sumontuotas ant rėmo |
Cilindrų skaičius / darbinis tūris / vožtuvų skaičius | 4 / 4,5 l / 16 | 4 / 4,5 l / 16 | 6 / 6,7 l / 24 | 6 / 6,7 l / 24 | 4 / 4,5 l / 16 | 6 / 6,7 l / 24 |
Ratų bazė mm | 2651 | 2651 | 2760 | 2760 | 2651 | 2760 |
Traktoriaus masė pristatymo metu – sveriant su vidutinio lygio komplektacija kg | 6400 | 6400 | 6700 | 6700 | 6700 | 7000 |
Bendra traktoriaus masė kg | 11500 | 11500 | 11500 | 11500 | 11500 | 11500 |
Didžiausi priekinių ir galinių padangų matmenys mm | 600/60R28 – 710/60R38 | 600/60R28 – 710/60R38 | 600/60R28 – 710/60R38 | 600/60R28 – 710/60R38 | 600/60R28 – 710/60R38 | 600/60R28 – 710/60R38 |
FTP NEF varikliai
Traktoriuose montuojami nauji FTP NEF 45, 16 vožtuvų, 4,5 l 4 cilindrų varikliai ir FTP NEF 67, 24 vožtuvų, 6,7 l 6 cilindrų varikliai su tarpiniu aušintuvu už turbinos ir „Common Rail“ elektroniniu įpurškimu. Naujoviška šių variklių dalis – degalų įpurškimo strategija, dėl kurios pagreitėja reakcija, sumažėja degalų sąnaudos ir išmetamųjų teršalų kiekis visų rūšių transporto priemonėse.
Galimos dvi transmisijos: VT-Drive ir P6-Drive
Galimos dvi transmisijos: VT-Drive (didesnės galios) ir P6-Drive (visų keturių galingumų). Bepakopė, VT-Drive transmisija su keturiais planetiniais reduktoriais, kurie valdomi alyva aušinamomis sankabomis užtikrina aukščiausios klasės reakciją. Greičio diapazonas nuo mažiausio 0,04 km/h iki didžiausio 50 km/h pagerina našumą bet kokioje darbo aplinkoje. Transmisija valdoma VT-EasyPilot vairalazde ant daugiafunkcinio porankio. Kita vertus, „P6-Drive“ transmisija turi 6 „Powershift“ pavaras perjungiamas nenutraukiant apkrovos, 5 robotizuotus diapazonus ir elektrohidraulinę reversavimo rankeną ant vairo. Iš viso yra 30 pavarų pirmyn + 15 atbulinės eigos pavarų, kurios su papildomu eigos lėtintuvu tampa 54 pirmyn + 27 atbulinės eigos pavaromis. Pavarų dėžė valdoma paprasta ir ergonomiška „EasyPilot“ valdymo svirtimi. Sistemoje „Stop & Go“ sankabos išjungimo funkcija integruota į stabdžių pedalą, todėl traktorių galima sustabdyti nenuspaudus sankabos ir taip palengvinti važiavimą kelyje. Kartu naudojant „Stop & Go“ ir APS (Auto Powershift) sistemas, P6-Drive transmisiją galima valdyti panašiai kaip VT-Drive.
Hidraulika
Uždaro centro hidraulinė sistema su 123 l/min siurbliu (galima pasirinkti didesnį 160 l/min siurblį) gali dirbti su aštuonių sekcijų skirstytuvu. Elektroninis galinės pakabos valdymo įtaisas užtikrina didžiausią 9300 kg keliamąją galią.